mandag 17. september 2018

HØSTEN 2018

Joda, det foregår noe nå for tiden også!
Jeg skriver på min tredje roman, skriver og skriver :-)
DEN GODE LÆRER rører stadig på seg: Forrige uke var det visning på NOVA kino i Trondheim for lærerstudenter! 2. oktober er det visning for 400 lærerstudenter i Bergen. Gleder meg til å snakke med de kommende lærerne!
Og sist men ikke minst: Denne høsten prøver jeg ut prosjektet DRAMATIKKtakk, som er et opplegg for 7. trinn i barneskolen. Elevene skal lære å skrive teatertekster i tett samarbeid med meg og to profesjonelle skuespillere, Yngve Berven og Kaia Varjord. Når tekstene er ferdige, framføres de av skuespillerne foran klassen. Prosjektet er støttet av Kulturrådet.
Forrige uke var vi på besøk hos denne fine gjengen på Lakkegata skole. Nå kan Ibsen bare skjelve i grava!
Jeg har også begynt å ta på meg oppdrag som MANUSKONSULENT. Har du et manus under utvikling og trenger friske øyne på prosjektet ditt, ta gjerne kontakt!
Dramatikerne i klasse 7A på Lakkegata skole
Teamtet bak DRAMATIKKtakk: Skuespillerne Kaia Varjod og Yngve Berven sammen med dramatikeren